O Kongresie

Polski Kongres Rolnictwa 2015

za cel stawia sobie przedstawienie najnowszych prognoz oraz informacji gospodarczych, a także regulacji prawnych i praktycznych aspektów związanych z  rolnictwem oraz sytuacją branży rolniczej w Polsce, jak i też branży przetwórstwa rolno - spożywczego.
Kongres jest wydarzeniem cyklicznym. Składa się z dziesięciu konferencji, organizowanych w największych miastach w Polsce, głównie stolicach regionów.
Każde wydarzenie składa się z kilku paneli dyskusyjnych dotyczących poszczególnych aspektów rolnictwa i zdrowej żywności, m. in.
Dodatkowo, w programie konferencji znajdują się panele dyskusyjne poruszające najbardziej aktualne problemy sytuacji rolnictwa w danym regionie, gdzie odbywa się wydarzenie.

Każda konferencja zaplanowana jest na 100-150 osób.

 

Organizator Kongresu

Organizatorem Polskiego Kongresu Rolnictwa 2015 jest Fundacja Zrównoważonego Rozwoju Gospodarki Rolnej i Ochrony Środowiska. Fundacja, której misją jest wspieranie działań na rzecz rozwoju rynku rolnego oraz przetwórstwa rolno – spożywczego. Fundacja świadczy usługi z zakresu doradztwa strategicznego przy inwestycjach rolniczych, wspiera małe, średnie i duże przedsiębiorstwa oraz jednostki rządowe i samorządowe we wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań wpływających pozytywne na środowisko wiejskie

 
Współorganizator Kongresu

GP sp. z o. o. specjalizuje się przede wszystkim w kompleksowej organizacji eventów, konferencji, spotkań biznesowych i szkoleń tematycznych.

Na zlecenie klienta organizujemy również działania marketingowe oraz PR-owe, m. in. wydawnictwo czasopism branżowych i dodatków specjalnych, tworzenie portali internetowych, obsługę social media, public relations oraz public affairs, monitoring mediów oraz profesjonalne usługi graficzne.

 
Partner Kongresu

 

Fundacja Polski Kongres Gospodarczy została powołana przez Konfederację Pracodawcy RP. Powstała w celu popularyzacji nowych idei i rozwiązań w gospodarce. Wspiera działalność na rzecz inicjowania zmian ekonomicznych i społecznych, głównie poprzez propagowanie wykorzystywania nowych technologii.

 

Media

Partnerzy

FacebookTab
Twitter Tweets by @KRolnictwa